poniedziałek, 17 grudnia 2007

Zanurkowałem w pythonie... ;]

Zgodnie z powyższym tytułem.... Zainstalowałem sobie pythona 2.5, ale najprawdopodobniej przejdę na Active Python , ponieważ podobno zawiera lepszy IDE, dla Windows-a, a także ma tam jakieś niezbędne haki dla tegoż OS-a. Nawet już wymyśliłem sobie, ee nawet nie program... ale sposób na spamerów na pewno... polecam zainteresowanym wpisać sobie do konsoli pythona, poniższy kod.

print 'Ynp5eDkwQGdtYWlsLmNvbQ=='.decode('base64')


A teraz recepta jak to zrobić...:D
Odpala konsole pythona...
czyli mamy >>> i teraz
>>> import base64
>>> base64.b64encode('Tekst do zakodowania... ;]')
Otrzymamy coś takiego...
>>> 'VGVrc3QgZG8gemFrb2Rvd2FuaWEuLi4gO10='
Czyli nasz tekst zakodowany w base64

Nie prawda, że proste i przyjemne. Nic tylko zaadoptować Pythona ;]

A co do innych ciekawostek, NASA stawia na Open Source ;p , 10 najlepszych gier 3D na Linuksa i niech mi ktoś nie mówi, że na ten system nie ma gier.

Bis Morgen!

2 komentarzy:

Sledziu_w pisze...

"10 najlepszych gier 3D na Linuksa i niech mi ktoś nie mówi, że na ten system nie ma gier."

Aha... a zamiast seriala wpisujesz wersje jądra ??

Bzyx pisze...

A ty zaś z tą twoją ukochaną wersją jądra, w sumie to nie wiem, ale raczej nie, bo niby po co w darmowych grach serial ;]

by TemplatesForYouTFY
SoSuechtig, Burajiru