wtorek, 11 grudnia 2007

Co u cia ?(2)

I znów mam do przekazania więcej niż jedną wiadomość... ;] Od początku raczej mi się nie uda ale nie ważne... wszystkie wiadomości są równie ważne.

1. Po nieudanych próbach(bagatela 2 miesiące, kombinacji) zawieszam działanie systemu Kubuntu 7.10. Wybaczcie, ale ile można czekać na wydanie działających sterowników do kart ATI. Po próbie z Debianem 4.0 r1, dokładnie dwóch próbach(ale tylko jedna doprowadziła do zainstalowania systemu,tradycyjnie grafika się wysypała). Zawieszam projekt używania systemu operacyjnego GNU/Linux na moim komputerze, z przyczyn techniczno-programowych. W zaistniałej sytuacji, będę używał tylko systemu MS Windows XP Professional (już widzę ten uśmiech, na twarzach niektórych osób, ale gwoli ścisłości ja nigdy nie używałem tylko Linuksa). Projektowi systemów na buntu, będę gorąco kibicował, bo takiego przełomu w popularności alternatywnych systemów operacyjnych jeszcze nigdy nie było.

2.Sylwek ma nowe akwaterarium o wymiarach wys:25 gł:25 dł:30. Sądząc po jego zachowaniu czuje się dobrze, jest bardzo ciekawy, aktywny, a nawet agresywny. Ale wie, że może gryźć wszystkich oprócz mnie. Doczekał się również, piaskowej wyspy, ale chyba nie wpadła mu do gustu, bo z niej nie korzysta. Woli przesuwanie sztucznych roślinek. Zamieszczam kilka fotek, więcej jak zwykle na Flickr-ze.
DSC01808
DSC01804
DSC01799

Acha, no pozostała jeszcze kwestia apetytu, nie wiem jak on to robi ale jest w stanie zjeść 10 krewetek i dalej być głodnym.
DSC01810

3. Zaprzestając walki z uruchomieniem w pełni karty graficznej, na systemie Linux. Znalazłem więcej czasu na naukę różnych języków... programowania, oczywiscie ;] Jedynym moim problemem jest to jakich języków się uczyć i którego bardziej... ;] Może jakaś porada...??
- Turbo Pascal - teraz czas na praktykę
- C++ - praktyka i teoria
- PHP i MySQL - wypadało by się nauczyć tego tandemu, pytanie brzmi, czy mi się chce... ;p Hmm... muszę znaleźć sposób, aby się zmusić do nauki tych zagadnień...
- Ruby lub Python - tak ogólnie rzecz biorąc to mam chętkę na oba języki, tylko który jest bardziej przydatny, użyteczny, milszy i w ogóle lepszy... Ciągle myślałem o Pythonie, ale po przeczytaniu dziś jednego artykułu mam chrapkę na Ruby
Może jakieś wskazówki od was... ;]

4. Postaram się zmienić tematykę moich wypowiedzi, postaram się, aby była ciut mniej osobista, więc nie będę się dziś rozpisywał o pewnym obraźliwym incydencie, jaki miał dziś miejsce w szkole, a który był skierowany na moją osobę, a jego nadawcą był mój ... (zresztą nieważne) jakiś tam kolega.

No i to by było na tyle na dziś... Nie będę składał obietnic bez pokrycia, więc nie powiem, że jutro też coś napisze ;] I jeszcze mała prośba, moglibyście nie poruszać prywatnych spraw w komentarzach, nie mających większego związku z wpisem ew. innymi komentarzami.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a kiedy bydzie Byzx-ubutu? ;D a co do ''usmiechu'' [dot windowsa] to rzeczywiście uśmiechłam sie, ale dopiero po przeczytaniu tego, że sie uśmiechne, hehe ;D

Bzyx pisze...

Chyba nie czytałaś dokładnie "Co u cia ?(1)" Odsyłam od punktu 2, póki c o projekt wstrzymany do kwietnia 2008. No widzisz jak wyczułem reakcję... ;]

A co do Linuksa, to sobie wymyśliłem, że może jak uzyskam miejsce z partycji po tym systemie, to może pobawię się wirtualizacją, a dokładanie VMware. W sumie ciekawe jak się używa, komputera na komputerze, i to przez dłuższy czas...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualizacja
http://pl.wikipedia.org/wiki/VMware

Ale amarok-a, i tak będzie mi brak :-(
http://pl.wikipedia.org/wiki/Amarok_%28program%29

Sledziu_w pisze...

Dajcie krzyżyk i kropidło...

Anonimowy pisze...

... wystraszymy te straszydlo :D heheee sledziu poprotsu the best xD

Sledziu_w pisze...

Hehe... pracuję nad czymś nowym :D

by TemplatesForYouTFY
SoSuechtig, Burajiru