czwartek, 20 grudnia 2007

Własna strona na Blogger + Google AdSense

Postaram się opisać sposób w jaki, założyć stronę na Bloggerze i zaopatrzyć ją w reklamy Google. Sposobów jest kilka, ale ja polecę ten najbardziej uniwersalny z założeniem konta na serwerach Google.
1. Wchodzimy na google.pl. Wybieramy odnośnik poczty Gmail.

2. Jesteśmy na stronie logowania do poczty Gmail. Wybieramy rejestrację.



3.Uzupełniamy formularz rejestracyjny, według wskazówek, zauważcie wszystko jest po Polsku więc nie ma problemu.

4. Po utworzeniu konta, logujemy się na naszym nowym koncie pocztowym, w tej chwili ma około 5 GB i ciągle rośnie ;]


5.Przechodzimy na stronę główną google.pl Wybieramy odnośnik moje konto.


6. Wchodzimy na obie strony chociaż wystarcza wejść na stronę Bloogera



7. W momencie gdy jesteśmy zalogowani na naszym koncie Google możemy utworzyć nową stronę, przez cały proces przeprowadzi nas kreator w języku polskim.

8.Przechodzimy na stronę ustawień szablonu, na tej stronie wybieramy dodaj nowy element strony, następnie w nowym oknie klikamy na AdSense.


9. Wybieramy rozmiar reklamy, ew. dokonujemy aktywacji konta Google AdSenese.



10. Teraz umieść w odpowiednim miejscu strony box z reklamami i zapisz zmiany. Miłego pisania !!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niezły szajs... kurwa...

Bzyx pisze...

Eee... niby dlaczego szajs.... z tego co widzę blogger ma całkiem pokaźną liczbę użytkowników, a ja w ciągu nie całego 1.5 tygodnia na reklamach zarobiłem 8$. Więc ja bym tak tego nie nazywał.
W ogóle co twój komentarz ma na celu??

Sledziu_w pisze...

Dalibyście spokój...na święta :D

Bzyx pisze...

Tak w sumie ja tam nie chcę nikogo prowokować do agresji i chamstwa. Z mojej strony luzik w końcu to czas świąt bożego narodzenia, świąt miłości ;]

Sledziu_w pisze...

"Co wyście się szaleju najadli czy co ?"
Pani Frał

by TemplatesForYouTFY
SoSuechtig, Burajiru