sobota, 29 grudnia 2007

Co u cia? (3)

Wiem, że niektórzy z was już się ucieszyli, że znikłem i wogóle to już były moje ostanie słowa. W sumie po części w pewnej chwili mieli rację, bo przeżywałem hmm... załamanie nerwowe czy coś w tym stylu, ale już mi przeszło ;] W sumie chyba przechodzi, ale najważniejsze jest to, że piszę... bo po tym co przeczytałem o moim temperamęcie czy coś podobnego, jestem zdruzgotany... dlaczego, sami przeczytajcie:
Perfekcyjny melancholik to introwertyk, myśliciel, pesymista. Temperament perfekcyjnego melancholika pełen jest skrajności. Jego wzloty są najwyższe a depresje najgłębsze.
No to chyba właśnie przeżywałem jedną z tych głębokich depresji...
Perfekcyjny melancholik to człowiek głęboki i skłonny do rozmyślań. Posiada analityczny umysł, jest poważny i zdeterminowany. To osobowość utalentowana i twórcza, mająca zadatki na geniusza.
To już jest bardziej pocieszające i zachęcające do życia.
To idealista, również pod względem doboru partnera.
Początek jest fajny, ale druga część druzgocząca... jak ja znajdę ideał kobiety.... ;]
Ostrożnie dobiera przyjaciół, unika zwracania na siebie uwagi i chętnie pozostaje w cieniu. To dobry słuchacz, który głęboko troszczy się o innych i pomaga w rozwiązywaniu problemów. Wierny i ofiarny. Współczujący aż do łez.
W 99% prawda, tylko z łzami przesadzili...
Perfekcyjny melancholik łatwo wpada w depresję - czasami trudno odróżnić, kiedy jest szczęśliwy, a kiedy smutny. W miarę upływu lat coraz częściej narzeka, życie traktuje ze śmiertelną powagą.
Taak...to też prawda, choć co niektórzy nie zdają się tego zauważać
Lubi cierpieć, wszędzie węszy krytykę, której nikt nigdy nie wyraził.
Czy komuś kojarzą się teorie spiskowe...
Ma niskie wyobrażenie o sobie - poprzez swe wrodzone skłonności poddaje surowemu osądowi przede wszystkim siebie.
Z tym musze zerwać .;]
W sumie i można by tak dalej, ale nie mam zbytniej ochoty tego ciągnąć... jedno jest pewne jak chciałbym mieć jak najmniej wad i jak najwięcej zalet... ;]
http://www.rhayader.art.pl/zainteresowania/psychologia/melancholik.html

Co do Pythona, uczę się nadal choć ostatnio zwolniłem tempa, z powodu problemów z zrozumieniem pojęć referencja i programowanie obiektowe.

W głowie narodził mi się nowy projekt, który zacząłem już powoli realizować, ale szczegóły poznacie dopiero w momencie gdy będzie w wyższej fazie rozwoju.

Z końcowych iformacji.... przenoszę moje zdjęcia i zamykam interes z flickrem, ponieważ jego durny limit 200 zdjęć na darmowym koncie jest po prostu durny. Od dziś witaj Picasa... czyli zgooglujmy sobie zdjęcia... ;] A jednak doszukałem się małego szczegółu, flickra zastapi Piscasa Web Album, bo sama Picasa to nazwa aplikacji. Na Picasa Web Album, mamy do dyspozycji 1024 MB miejsca z możliwością powiększenia, ale praktycznie rzecz biorąc na czy jest nam potrzebne więcej.

0 komentarzy:

by TemplatesForYouTFY
SoSuechtig, Burajiru