piątek, 7 grudnia 2007

Co u cia ?(1)

W sumie, to chyba rozpoczynam, taką nową tradycję a la Hadret, czyli pojawiające się co jakiś czas bulietyny, o wszystkim i niczym... takie tam ciekawostki i duperele, to by było tyle słowem wstępu.

  1. Mam żółwia, dziś dostałem spóźniony prezent od "Mikołaja" na spółę z siostrą :D W sumie nie wiem co to za tradycja, ale niech będzie szkoda, że to ja będę musiał się zajmować Sylwkiem i to u mnie zamieszka... w sumie nieszczęścia chodzą parami ;] Ale, może akurat wypełni to jakoś tą stratę po Heidi(pokój jej duszy). Na flikrze kilka fotek, żółwika, a ja zamieszczam jego małą fotkę, niech mi tylko ktoś powie jaki to gatunek, bo Ich weiß nicht.
    DSC01790

  2. Projekt bzykuntu, miałem o nim całego wpisa:
    No to dziś dostałem do myślenia... a, że od pomysłu do projektu droga nie daleka więc jest pomysł... na Bzykuntu , niestety nazwy typu bzykbuntu, bzyxbuntu itp. są zabronione i chronione prawem zgodnie z polityką Canonical Ltd.
    Czym będzie Bzykuntu, mówiąc najprościej, będzie to dystrybucja systemu GNU/Linux opierająca się w założeniu na dystrybucji Kubuntu 7.04 lub Kubuntu 7.10(tylko co z grafiką w ATi;/). Co do sposobu rozpowszechniania przewiduję jedynie możliwość uzyskania go tylko przez moich znajomych ;]
    Nasuwa się pytanie, po co ??, w sumie to sam jeszcze nie wiem, tak dla żartu, żeby nauczy się czegoś nowego, podoszlifować znajomość Linuksa i zmienić ogólny panujący mit wśród moich znajomych kojarzących ten system operacyjny z czymś złym.... Z powodów technicznych, ażeby ułatwić start, system nie będzie w pełni otwarty i darmowy, niektóre z jego komponentów będą chronione prawami autorskimi, zgodnie z licencjami producentów.
    Nie będę mówił teraz o jakichkolwiek terminach, czy o szczegółach tego projektu, bo sam jeszcze ich nie mam, ważne że mam pomysły ;]
    Jedyne co mogę teraz wam zagwarantować to to, że w trakcie rozwoju projektu na moim blogu znajdziecie różne poradniki na ten temat.

    Więcej informacji:
    http://www.ubuntu.com
    http://forum.ubuntu.pl
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ubuntu
    http://pl.wikipedia.org/wiki/KDE
  3. Uważam za zawieszony, z powodu problemów z systemem Kubuntu 7.10. Nie wiem jak długo będą powstawać współpracujące z moją kartą graficzną sterowniki, ale gdy już powstną z pewnością znów wrócę do czynnego wspomagania społeczności FLOSS. Moja decyzja nie jest spowodowana, żadnymi innymi przesłankami. System ten ciągle pozostanie na jednej z moich partycji i co jakiś czas będzie uaktualniany, po to aby kiedyś zaszkoczy mnie bezbłędnie działającymi X'ami. Jeżeli macie jakiekolwiek pomysły, nt. uruchomienia Radeona 9600 na Kubuntu 7.10, czekam na wasze informacje.

  4. Co do szkolnej części, jak zwykle ciężko i jak zawsze za mało czasu. A dzisiejszy teatr oceniam na 4+, w sumie to jakiś paradoks mówić w wstępie o wszystkich częściach dziadów, w pokazać tylko II i III.
  5. Znalazłem kilka fajnych gadżetów, które może niektórzy z was wykorzystają jako pomysł na prezent, linki poniżej:
    http://www.geektoys.pl/pasaz/view/396/Komunikator_samochodowy_LED.html
    http://www.geektoys.pl/pasaz/view/373/Lewitujacy_dlugopis.html
  6. Hasło tygodnia, FSZP czyt. Foch z przytupem, definiuj Strzelony Foch z Przytupem.
  7. Nawiązując do pewnego stwierdzenia, my wcale nie jestśmy fałszywi , wydaje mi się, że użyto wobec niektórych z nas błędnego stwierdzenia. Na niektóre sprawy nie da się wpłynąć i załatwić ich tak jak sobie tego życzymy. No, a poza tym powiniśmy pamiętać, że przyjaźń jest najważniejsza, powinniśmy się wszyscy kochać i nie tracić czasu na jakieś głupie sprzeczki, bo szkoda życia. A poza tym, pamiętajcie że nas nie można brać tak całkiem serio, bo my jesteśmy w pewien sposób upośledzeni przez środowisko. W końcu wystarczą 2osoby, żeby zrobić z białego czarne...:D
  8. Pozdro dla czytających.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jaki L(o)L

Anonimowy pisze...

zgadzam sie z wszystkim co w punkcie 6.. oprucz tego ze mamy sie wszycy kochac... to akurat zalosne.. robisz z nas jakis gejii czy jak ?

Bzyx pisze...

Nie no w sumie to już by była przesada, ale w wielu filmach, słyszymy jak dwoje ludzi mówi do siebie Ich libe dich :D a poza tym tak mi sie powiedziało, żeby lepiej brzmiało,w końcu te słowo ma więcej znaczeń...

Bzyx pisze...

No i w sumie to nie myślałem o tym, gdy to pisałem, myślę że to nikogo nie obrazi, a w co kto wierzy to jego sprawa, dla mnie związek, jako to o czym ty pomyślałeś to kobieta + mężczyzna... żebyście znów jakieś insynuacji nie stworzyli... ;]

Bzyx pisze...

Polecam, zobaczyć film To właśnie miłość, nie pytajcie gdzie go znaleźć, bo i tak wiadomo że jest np. w torrentach :D Inny tytuł powinien brzmieć...: 10 sposobów na miłość ;]

Sledziu_w pisze...

Dajcie krzyżyk i kropidło !!!
Wypłoszymy te straszydło
[ kurna... nawet mi sie zrymowało :D :D ]

Anonimowy pisze...

Dobre Śledziu :D
A ty Bzyku czy jak ci tam teraz wołają dałbyś se spokoja z tymy blogami bo se tylko siare robisz... u nas w mechaniku wszyscy sie z ciebie napierdalają :D

PS. Śledziu... przynieś mi na jutro Ghost in the Shell ;p

Bzyx pisze...

E... póki co nie planuje zamykać interesu... ;] E, a ciekawe jak sobię robię siarę ;p. Zastanówmy się... liczba blogów stale rośnie i znane osobistości je piszą więc chyba nic złego w tym nie ma ;], a patrząc np. na portal fotka.pl lub poszkole.pl to pisanie bloga nawet takiego jak mój to nic strasznego... Więc Bzyx's Blog na razie na pewno zostaje w sieci... ;]

Anonimowy pisze...

...ale z ciebie żadna znana ani lubiana osobistość nie jest...

Bzyx pisze...

Znana jeszcze nie... ;] Lubiana z pewnością tak ;]

Anonimowy pisze...

Buhahahaa

Anonimowy pisze...

żenada........

by TemplatesForYouTFY
SoSuechtig, Burajiru