czwartek, 29 listopada 2007

Nowy blog... i co dalej...

Od dziś tj. 29.11.2007r. przenoszę się na nową platformę, choć tak na prawdę prace zaczęły się kilka dni wcześniej to dziś oficjalnie rozpoczynam działalność.
Z pewnością spytacie dlaczego, moja odpowiedź... bo taki mam kaprys ;] po prostu nie chce mi już się kombinować z instalacją wordpressa, nie muszę pilnować bazy danych, i inny bajerów, po prostu wchodzę na site-a i piszę... ;] W dodatku pod niektórymi względami na pewno ten system jest lepszy od tego wordpressowego. Póki co to nie mam się do czego jakoś bardzo przyczepić. ;]

Postaram się dołożyć tu moje 2 lub 3 ostanie wpisy z wordpressa, ale to dopiero jak będzie mi się chciało, pierwsze muszę się nacieszyć tym ;] A co do adresu,hmm... stary był fajny ale problematyczny, a zresztą czego nie robi się dla Web 2.0.

Jeślo kogoś zainteresowałem to zapraszam na http://www.blogger.com/ po więcej informacji.

1 komentarzy:

Bzyx pisze...

Pierwszy komentarz w pierwszym poście ;] Tak na szczęście

by TemplatesForYouTFY
SoSuechtig, Burajiru